Korte lijnen en een lange-termijn-strategie op de bouw in Zeeland: ons profiel
Op deze manier houden we de overhead laag en het kwaliteitsniveau van de producten hoog. U als klant ziet dat terug in een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding. Als familiebedrijf proberen we mensen (medewerkers, klanten en leveranciers) aan ons te binden door kwaliteit te bieden en gemaakte afspraken na te komen. En dat werkt op korte én op lange termijn.
Een klant moet tevreden zijn over de kwaliteit. Dat mag geen issue zijn inzake:
- Kwaliteit geleverd werk
- Prijs/kwaliteitverhouding
- De werkwijze en het gedrag en de houding van de medewerkers
- Snelheid en voortgang
- Nakomen van afspraken
Waarom van de Linde?

Betrokkenheid
Iedereen is betrokken bij wat hij/zij doet. We zijn veelzijdige vakspecialisten die met passie werken aan projecten. Hierdoor zijn we proactief en hebben we liefde voor ons vak.

Collegialiteit
We hebben een vast team dat met elkaar samenwerkt. Dit beïnvloed de werksfeer positief maar ook de relatie en communicatie met onze klanten, onderaannemers en leveranciers.

Duidelijkheid
Wij en onze klanten willen graag weten waar we aan toe zijn. We vinden het belangrijk dat verwachtingen helder zijn voor zowel ons als onze klanten / onderaannemers / leveranciers. Wij herkennen de situatie waarin de klant zich bevindt en handelen als specialist. Door duidelijk te zijn in verwachtingen en afspraken zijn wij een betrouwbare partij.

Kwaliteit
Wij hebben maar één kans om een goede eerste indruk te maken. De klant staat centraal. Daarom willen we ons werk in één keer goed doen zodat het voldoet aan de wensen en verwachtingen van onze klant. Wij denken in kwalitatieve oplossingen voor onze klanten. Op deze manier bouwen wij een vertrouwensband op met onze klanten.

Samenwerken
We bouwen samen met onze collega’s, klanten onderaannemers en leveranciers het perfecte product. Samenwerken is de basis voor een duurzame relatie.